Tuesday 25 December 2007

On board

Που μπορείς να πιεις καφέ με πολύ όμορφη θέα; Σε πολλά μέρη θα μου πείτε. Σίγουρα το αεροπλάνο είναι ένα απ’ αυτά. Να κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο και να κοιτάς.. Σου ‘ρχονται στο μυαλό τόσα πράγματα, απ’ το βενζινάδικο της Λίνας μέχρι και η Συννεφιασμένη Κυριακή του Τσιτσάνη. Και αυτά είναι μόνο η αρχή, και η αφορμή για άλλες σκέψεις, όμορφες και άσχημες.

26η πτήση (συμπεριλαμβάνονται τα transit) σε διάστημα 15 μηνών. Ποιος να μου το ‘λεγε; Ωραία είναι! Δίπλα μου ένας κύριος γύρω στα 60 και δίπλα του η γυναίκα του, βλέπω αγάπη αλλά όχι αυτή του έρωτα αλλά (τώρα πια) της ανάγκης. Η γυναίκα του τον φροντίζει, πως θα φάει και τι θα φάει, τι θα πει και πως θα το πει. Όπως λέει και ο Marques, δεν υπάρχει πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο απ’ το να συμβιώσεις με κάποιον για τόσα πολλά χρόνια. Πιο πίσω και δίπλα και μπροστά μου όλοι οι οπαδοί του τριφυλλιού, όλοι το ίδιο λυπημένοι για τη χτεσινή ατυχία και όλοι το ίδιο χαρούμενοι για τη σημερινή τύχη. Λίγο πριν την απογείωση μάθανε ότι ο Παναθηναϊκός κληρώθηκε με τη Rangers, could be worse! (Τώρα η κυρία τον καθαρίζει γιατί έχυσε τον καφέ στο παντελόνι του). Όμως είναι και για έναν δεύτερο λόγο χαρούμενοι, μάθανε την ατυχία του Ολυμπιακού (Chelsea) και πολύ το χάρηκαν. Επίσης, καθώς περιμέναμε στην αίθουσα αναμονής τους άκουγα όλους να μιλάνε για το χθεσινό παιχνίδι και για ποδόσφαιρο γενικότερα.

Κάπου εδώ σταμάτησα να γράφω για διάφορους λόγους.

Και τώρα συνεχίζω, είμαι πια σπίτι μου, μετά από πολύ καιρό. Έχω ξεχάσει τι ήθελα να γράψω παραπάνω, μάλλον άλλο ένα σχόλιο για τους Έλληνες που έχουν γνώμη για όλα, στη συζήτηση του ποδοσφαίρου ήταν όλοι ειδήμονες, αλίμονο! Κάποιοι λέγανε κάτι και αμέσως μετά συμφωνούσαν με τον επόμενο που διατύπωνε αντίθετη άποψη (Α.: Παιδιά, σήμερα το ποδόσφαιρο δεν είναι όπως παλιά, σήμερα δεν παίζει ρόλο η ταχύτητα. Β.: Όχι φίλε, σήμερα είναι που παίζει πάρα πολύ μεγάλο ρόλο η ταχύτητα. Α.: Ναι, εσύ το πας πολύ μακριά τώρα, ναι έτσι είναι.)

Πάντως δεν έχω ιδέα αν έκανα καλά που ανέφερα παραπάνω μια μικρή συζήτηση και έγραψα γενικό σχόλιο για όλους τους Έλληνες, δεν είναι ωραίες οι γενικεύσεις..

Καλά Χριστούγεννα και να ‘στε καλά, εσείς και τα πρόσωπα που αγαπάτε!

Υγ.: Το σημερινό post έχει καθαρό ημερολογιακό χαρακτήρα.

No comments: