Thursday 7 January 2010

Οι αλήθειες πλέον

1. Μαθαίνω απ' τα λάθη μου αφού τα κάνω 2, 3, 5 φορές.

2. Όταν λέω ότι είμαι αισιόδοξος και πως όλα θα παν καλά το πιστεύω και συνήθως πάνε καλά και λέω τι ωραία, σκέφτομαι όμως πως όλα είναι θέμα πιθανοτήτων και μέχρι τώρα στάθηκα απλώς τυχερός.

3. Όταν κάνω κακές σκέψεις για κάποιον, θέλω εκδίκηση ή γενικά καταριέμαι, συσστρατεύω παράλληλα όλους τους μηχανισμούς άμυνας για να διώξω τις ενοχές ωστέ να βρω πάλι την ηθική μου ισορροπία.

4. Όταν γίνεται κάτι σκέφτομαι πρώτα μήπως εγώ φταίω για κάτι και μετά σκέφτομαι αυτό που έγινε.

5. Πόσο γελοίο είναι το θέαμα τριών κυρίων να συζητάνε για πολιτικά, να φαίνεται στο βλέμμα τους η αυταρέσκεια τους, στα λόγια τους ο ανύπαρκτος σεβασμός στους συνομιλητές, και φυσικά, το χειρότερο, να νομίζει ο καθένας ότι είναι πιο έξυπνος απ' τους άλλους δύο. Είναι φορές που μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου στη θέση τους. Ελπίζω σε βελτίωση.

6. Όταν θυμάμαι τα φοιτητικά μου χρόνια η λέξη ευτυχία μου γίνεται πιο προσιτή (ή λιγότερο απρόσιτη, αν προτιμάτε).

7. Η λαϊκή μουσική, μπουζούκι κλπ με χτυπάει κατευθείαν στην καρδιά.

8. Τα ταξίδια είναι το γόνιμο παρελθόν στον κήπο της αυλής μας.

9. Ένα καλό κρασί, καλή μουσική και φυσικά εκείνη. Το τέλειο.

10. Το παράπονο του Ελύτη μπορεί να διαβαστεί κι αντίστροφα.

Ποιες είναι οι αλήθειες σας αυτή την περίοδο;

No comments: