Wednesday 30 April 2008

Απ' το σχολείο.


Μπαίνω προχθές στην τάξη, οι τέσσερις τους κρυμμένες (γύρω στα 12-13) κάτω απ’ τα θρανία, βλέπω τον πίνακα είχε τρία μεγάλα 6άρια στη μέση και γύρω-γύρω πολλές φορές γραμμένη τη λέξη DEAD, κάπου πιο δίπλα το όνομα μου και δίπλα σ’ αυτό you are DEAD.
Όχι, δεν το ‘δα στον ύπνο μου. Προοδεύουν αυτά τα παιδιά, μαθαίνουν. Με συμπαθούν κατά βάθος το ξέρω.


Σήμερα είπα στα παιδάκια για τον αγώνα χθες και όλα τα ‘βαλαν μαζί μου επειδή είπα κρίμα για τη Barcelona.
Θυμάμαι κι εγώ το Euro που έρχεται, και λέω ετοιμαστείτε να χάσετε. Εκεί όλα ξεσηκώθηκαν, γιουχάριζαν τη Γκρέθια, μόνο ένα φώναζε υπέρ της Ελλάδας, όχι για να γλείψει τον καθηγητή του αλλά για να μην είναι με τους άλλους. Και τέλος λέω Η Ελλάδα είναι πρωταθλήτρια Ευρώπης, δεν θυμάστε που νίκησε την Ισπανία το 2004;
Έρχεται κοντά ένα μικρό και τον βλέπω να μετράει τα δάχτυλα του.
(Θα θέλει να μου πει ότι απ’ το 2004 μέχρι τώρα έχει περάσει τόσος καιρός, σκέφτηκα. Και του’ χα έτοιμη την απάντηση Αφού κάθε 4 χρόνια γίνεται το Euro.) Και μου λέει το μικρό σε ελεύθερη μετάφραση Τι λε ρε δάσκαλε; Εγώ το 2004 ήμουνα τεσσάρων.
Αυτό ήταν, με τάπωσε. Τότε συνειδητοποίησα τι κάθομαι και λέω με τα 8χρονα, αυτά γεννήθηκαν μόλις το 2000!
Εντυπωσιακό.

Αυτές οι μανάδες που γιορτάζουν την Κυριακή έχουν να πάρουν απ’ τα παιδάκια τους άπειρες κάρτες και λουλουδάκια.
Ο μόνιμος δάσκαλος τους έβαλε να φτιάξουν λουλούδια με χαρτί γκοφρέ να τα δώσουν στη μανούλα και να πουν Feliz dia de la madre, ο δάσκαλος των Αγγλικών τους (εξ Αμερικής, είναι σε προγράμματα ειδικά όσοι σπουδάζουν Ισπανική Φιλολογία έρχονται για ένα χρόνο σε Ισπανικά σχολεία και ‘διδάσκουν’ Αγγλικά) έγραψε ποιηματάκια τύπου You are a wonderful Mom, εμείς τους βάλαμε να κάνουν poster και κάρτες με λουλουδάκια και καρδούλες και να γράψουν I love you, mom και Happy Mother’s Day.
Κι αυτό εντυπωσιακό.


Υγ.: Η φωτογραφία από ένα δημοτικό (δημόσιο), το περιστέρι και η λέξη ειρήνη σε πολλές γλώσσες (την είχε και σε άλλες πιο αριστερά, έγραφε και IRENE).

No comments: